Loading...

شنبه 15 اردیبهشت 1403 Portal Admin 4 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر و ادکلن زنانه کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن


برند کارولینا هررا عطر کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن را در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند کارولینا هررا همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
کارولینا هررا در ایالات متحده ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایالات متحده هستید، کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Good Girl Dot Drama Collector Edition از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییشرقی گلی. قرار داده است. لویس ترنر از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، لیمو ترش، بادام ، قهوه ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، پونه کوهی ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، دارچین ، چوب کشمیر ، پرالین، کاکائو از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید اینترنتی عطر کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی کارولینا هررا گود گرل دات دراما کالکتور ادیشن کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید